Geslaagde viswedstrijd van Timotheos

Donderdag, 10 september 2015

Op zaterdag 5 september jl. organiseerde werkgroep Timotheos Staphorst een viswedstrijd, in samenwerking met de visvereniging Staphorst, voor de jeugd. Voor foto's klik hier Onder wisselende weersomstandigheden van regen, wind en zon werd er gestreden voor de eerste plaats. We kijken terug op een geslaagde middag waar 77 kinderen aan deel hebben genomen.

Dankzij het sponsorgeld wat de kinderen hebben opgehaald en dankzij de vrijgevigheid van de bedrijven kon er een mooie opbrengst overgemaakt worden ten goede van het werk in Malawi. Het werk van Timotheos bestaat uit vier onderdelen: onderwijs, wezenzorg, voeding & gezondheid en evangelisatie.

Werkgroep Timotheos Staphorst bedankt alle vrijwilligers welke een bijdrage hebben geleverd aan deze succesvolle middag. In het bijzonder een woord van dank aan de sponsoren AVE Bouwservice, BKS Meubelen, Brouwer Exportcattle B.V., Dons Boomkwekerij, Dons Hoveniersbedrijf, Boer Staphorst, DC Grafimedia, R. Kooiker Grond– en Sloopwerken en v.d. Horst visartikelen (Bergerslag 21). De werkgroep bedankt ook hartelijk de visvereniging Staphorst die hieraan een bijdrage heeft geleverd.