Afscheid van Harry Schieving als bestuurslid

Woensdag, 16 maart 2016

Harry, al meer dan 50 jaar lid van de Staphorster Hengelaars Vereniging en daarvan ook nog 25 jaar bestuurslid, legt nu zijn bestuursfunctie neer. Hij blijft naar eigen zeggen nog wel vissen. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 14 maart werd Harry in het zonnetje gezet en benoemt tot lid van verdienste. Hij werd bedankt voor zijn bijdrage aan de Staphorster Hengelaars Vereniging. Met veel plezier verzorgde hij de jeugdwedstrijden. Mede door zijn inzet werden deze door veel jeugdleden bezocht. Harry draagt dit werk nu over aan zijn opvolger Albert Coster. Daarnaast werd Harry ook nog onderscheiden met de zilveren speld van verdienste door Sportvisserij Oost Nederland.