Andere manier van loten bij Jeugdviswedstrijden

Vrijdag, 25 maart 2016

In de afgelopen jaren constateerden we als bestuur dat veel deelnemers iedere wedstrijd weer ongeveer op dezelfde plaats zitten. Dat leek ons niet wenselijk. De deelnemers komen vaak in groepjes tegelijk en willen graag bij elkaar zitten. Om daar rekening mee te houden hebben we besloten om vanaf nu het parcours te verdelen in 4 vakken.

A: nummers 1 t/m 20
B: nummers 21 t/m 40
C: nummers 41 t/m 60
D: nummers 61 t/m 80

Mochten er meer dan 80 deelnemers zijn, dan komen die na vak D, (dus 81 en verder). Als daar de ruimte ook op is, dan worden de nieuwkomers voor vak A (nummer 1) geplaatst.

Er zijn geen prijzen per vak, het blijft gewoon 1 wedstrijd.

Hoe werkt het:

Bij de loting kun je aangeven met hoeveel personen je bent. Per groepje wordt een A, B, C of D geloot. Vervolgens krijg je het aantal benodigde nummers uit het gelote vak.