Incasso

De ledenadministratie vervult een belangrijke en zeer arbeidsintensieve rol in het verenigingsleven. Het versturen van de acceptgiro’s en herinneringen, het maken van incassobestanden en het registreren van de betalingen kostte onze vereniging veel tijd, geld en energie.

Het bestuur heeft daarom besloten om gebruik te maken van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. Wat houdt dit precies in voor u?

Sportvisserij Nederland zal begin november de contributie incasseren namens de Staphorster Hengelaars Vereniging, de leden zonder automatische incasso ontvangen half november een factuur met acceptgiro en machtigingsformulier.

Na betaling stuurt Sportvisserij Nederland de VISpas rechtstreeks naar u toe.

Dit houdt echter in dat de leden, die veranderingen willen doorgeven, dit nu rechtstreeks moeten doen bij Sportvisserij Nederland per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoon 0900-2025358 (€1,00 per gesprek).

Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 16:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen. Bovendien is er voor onze vereniging nu altijd continuïteit wat betreft de ledenadministratie.

Let op, voor de betaling geldt dus een andere IBAN, namelijk NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

Wat is het Incassant-ID van de Staphorster Hengelaars Vereniging?
Ons incassant-ID is NL68ZZZ400603260000. Deze vindt u ook terug in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift en op de machtiging die u heeft getekend (na 2014).

Wat is uw machtigingskenmerk?
Uw machtiging heeft een uniek ‘machtigingskenmerk' (ook wel mandaatnummer genoemd). Wij vermelden uw machtigingskenmerk in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift.
Uw machtigingskenmerk is gelijk aan het VISpas nummer en ziet er uit als volgt: 04-299-XXXXXXXX (waarbij X staat voor een cijfer van uw lidnummer die u kunt vinden op de VISpas).

Voor het incasseren van uw machtiging wordt het volgende IBAN-bankrekeningnummer gebruikt: NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

Wanneer incasseren wij?
De Staphorster Hengelaars Vereniging incasseert de contributie rond 31 oktober.