Nederlands Kampioen Feeder Klaas Huisman vanavond in Spoorzicht gehuldigd

Maandag, 16 maart 2015

Vanavond werd Klaas Huisman gehuldigd door burgemeester Alssema tijdens de jaarvergadering van de Staphorster Hengelaars Vereniging. Klaas Huisman is de Nederlands Kampioen Feeder.
bron: Weblog Staphorst

Klaas werd met 14.042 gram de nieuwe Nederlands Kampioen Feeder. Op de 2e en 3e plaats eindigden Hendrik Mulder van HSV De Oanslach (Sportvisserij Fryslân) met 11.669 gram en Edwin Timmer van HSV Noordhorn (Hengelsportfederatie Groningen Drenthe) 11.281 gram.

Klaas, ze vertelde zijn vader ons, was als kleine jongen altijd al aan het vissen. Ze woonden niet al te ver bij de Conrad vandaan en daar ging hij dan altijd op de fiets naar toe. Een van de andere leden vertelde ons dat vissen aan de Conrad op zich erg mooi gaat, maar als iedereen die er langs komt rijden je (her)kent en stopt komt er van vissen niet veel terecht.

Ook werden vanavond de clubwinnaars bekend gemaakt en met een beker bekroond.
Bron: Weblog Staphorst http://weblog-staphorst.nl/staphorst/index.php?/archives/12659-Nederlands-Kampioen-Feeder-Klaas-Huisman-vanavond-in-Spoorzicht-gehuldigd.html