Uitslag 3e jeugd viswedstrijd

Donderdag, 27 juni 2019

Donderdag 27 juni werd de 3e en laatste jeugdwedstrijd van 2019 gehouden. De loting was om 18.30 uur en het vissen begon om 19.00 uur. om 20.30 uur was het einde wedstrijd.
De Staphorster jeugd liet zich weer goed zien langs de waterkant om te strijden voor wie de meeste meters vis uit het water haalt.
De Staphorster Hengelaarsvereniging zet telkens weer met een aantal vrijwilligers mooie wedstrijden uit, waarbij je met de stekloting tevens kans maakt op een prijs. Voor de jeugd is bij wedstrijden gratis voer en maden.

Na het meten van de vis was de uitslag.
1e Robert Compagner
2e Laurens Huls
3e Florian Kin
4e Wesley Dons