Vanaf dinsdag 8 juni gaan de senior wedstrijden weer door

Vrijdag, 4 juni 2021

De coronamaatregelen worden per zaterdag 5 juni versoepeld, zodat het weer mogelijk is om voor de senioren viswedstrijden te organiseren.

We zijn dan ook van plan om de wedstrijden weer door te laten gaan. Om de wedstrijden zo 'coronaproof' mogelijk te regelen, hanteren we de volgende richtlijnen:
  • Bij aankomst op de lotingsplek, moet u in de auto blijven zitten en de aanwijzingen van de leiding opvolgen.
  • De leiding doet de loting en geeft het nummer door, waarna u naar de visstek kunt gaan.
  • Na afloop van de viswedstrijd dient u op de visstek te blijven.
  • De vis wordt gewogen door de leiding.
  • Als de gevangen vis gewogen en teruggezet is, dient u te vertrekken.
  • De prijswinnaars worden later bekend gemaakt op onze website en ontvangen op een later moment hun prijs.
  • Het is niet toegestaan om voor, tijdens en na de wedstrijd in groepen bij elkaar te komen.
  • Houdt altijd 1,5 meter afstand.
  • Houdt ruim afstand van onze controleurs tijdens het wegen.
  • Er kunnen maximaal 50 personen mee doen aan de wedstrijd. Vol is vol!
  • Er mogen geen toeschouwers aanwezig zijn bij de wedstrijden.