Jeugd Sponsor Actie bij Poiesz

Donderdag, 15 februari 2024

Jeugd Sponsor Actie bij Poiesz
De Jeugd Sponsor Actie is weer bij Poiesz begonnen. Ook de Staphorster Hengelaarsvereniging mag weer meedoen en hoopt zoveel mogelijk munten te verzamelen.

Help je ons mee?

De actie is van 12 februari t/m 6 april 2024

Als Staphorster Hengelaars Vereniging willen wij wat extra doen voor de klanten van Poiesz Supermarkten. Daarom kunnen kinderen die jonger zijn dan 14 jaar op zaterdag 24 februari tussen 10.00 en 15.00 uur in de winkel een gratis jeugdvisvergunning krijgen, tevens mag er gratis een dobber worden uitgezocht. Met deze vergunning mogen ze heel 2024 vissen.